Apollon

Klockan är 8.15 och jag har redan ätit frukost, detta händer inte ofta att jag går upp såhär tidigt kan jag lova. Idag ser det ut att bli en härlig soldag så det är skönt att vara uppe tidigt när man ska fixa lite grejer i stan idag.

Himla skönt att träffa mamma o Robin, åkte dit i tisdagsmorse och fick åka vid tre tiden igår tillbaka eftersom vi hade träning. Imorgon ska vi spela match i Protaras (som ligger 10 minuter utanför Agia Napa). Ska sedan sova över där för att kolla på AEK- Apollon. Ska bli himla kul hoppas på att AEK vinner eftersom vi då har chans att vinna serien, skulle hejat på dem iaf men nu blir det extra mkt. För vinner AEK mot Apollon och om våran match mot dem blir omspelad (och vi vinner) så vinner vi serien. Men om det blir en ny match eller inte får vi veta 28 april. Men det viktigaste just nu är att man kanske får se mamma o Robin på lördag kväll, det får man hoppas på.

Nästa vecka är det träning på måndag och första cupmatchen mot Lidra på onsdag, efter det är vi lediga resten av veckan så vi kan åka till mamma o dem o fira Robin o Petras födelsedag och umgås lite.

Nu är man ju offesiell cypriot nu, lite små kul. En stor kram till min pappa där hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0