bild maraton


Världens bästa bror, steker på Nissi.

Pinsamast på Cypern. Elduppvisning på Jasmin. Skrattar!


Sandra, mamma o Petra. Dags för hemgång för mamma o Robin.

Firar Robin o Petras 17 årsdag!

Älskade mamma!

Här är jag Robin o Petra på väg 100 meter i luften. Häftigaste jag har gjort. Känndes som man flög.
Jag bara njöt medans Petra oroade sig för att en hackspett skulle komma o göra sönder fallskärmen. HAHA!


Sista kvällen med gänget. Kvällsmat...

Vinnande laget mot som krossade Emina o Robin.
Vann alla singelmatcher mot Robin också.. en viktig parantes. 4-0 i matcher :)

Banan båten.


Robin o Sandra, härlig plats.

Party gatan.

La familia, utan papps.

Grattis Petra, lilla söta tårtan.


Semestertiden i bilder. Så himla underbara dagar.

Kommentarer
Postat av: Marie

Härliga bilder,gissar att morsan ej var uppe till 5 på morgonen på discon som hon var när vi levde rövare där för typ 10 år sen;)Fniss,det va tider det.Kram Moster Marie

2009-04-24 @ 18:57:39
Postat av: Theoneandtheonlypetra

Härligaste tider på länge! koom hem snart sis! (LL)

2009-04-25 @ 02:53:02
Postat av: CARINA

HEJ O TACK ALLA SOM GJORDE VÅRAN SEMESTERVISTELSE

SÅ UNDERBAR O KUL.

HADE INGEN ANING ATT JAG VAR SÅ GRYM I BILJARD



TUSEN KRAMAR O PUSSAR.

2009-05-04 @ 23:10:38
Postat av: Amanda

Vilka bilder, fåren att vilja åka ner nu!!

2009-05-12 @ 19:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0