BUSINESSWOMEN

När jag såg rubriken på Elin Klings dagsinlägg kunnde jag inte sluta skratta för mig själv. http://kanal5.se/web/stylebykling Varje gång jag läser eller hör orden businesswomen kommer jag och tänka på min bästa vän Pee. Innan hon skulle till OS blev hon intervjuvad av St tidningen. Jag kommer inte riktigt ihåg vad frågan var men någonting om vad hon ville jobba med eller bli när hon blev stor. Svaret blev "BUSINESSWOMEN". Helt klockrent svar. Alltså tjäna massa penagar och gå runt i snygga kavajer hela dagarna. Min vän man ska sickta högt för att nå trädtopparna :).

Var på stranden idag med lagkompisar. Till och med vattnet är varmt nu, så himla skönt. Vi åkte lite trampbåt och paddlade kanot gratis om jag ställde upp för att ta lite reklambilder, så vad gör man inte för laget. HAHA! HAn frågade om det var första gången jag stod framför kameran. Svarade helt spontant... nej nej jag är känd modell i Sverige. HAHAHA.

Har ni inte sett mig i Guccis vårkampanj? ;)


Man kan  tydligen säga vad som helst här, tror på allt. Så han sa bara till mig att köra min moves, att jag inte dog av skratt! 



 Ikväll är det bowling som  gäller, ska spöa dom hela högen. Eller inte, det ryktas om att Emina är en riktig hejare på bowling så får ta till min specialiteer för att kunna slå henne.

Ha en go kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0