Cupen

Har fått klagomål för att jag skriver lite "för slarvigt" vilket innebär stavfel och felformuleringar lite här och där . Vill faktiskt försvara mig med att jag faktiskt lever ett ganska stressat liv vilket innebär att jag ibland får hafsa ihop någonting på min kära blogg. Ne allvarligt talat, ska bli ordning på torpet nu.


Då var man vidare i Cypriotiska cupen ( tack gode gud). Hade inte riktigt passat sig att förlora den matchen. Vann med 13-1 tillslut men det började riktigt knackligt och om vi ska gå vidare nästa omgång får vi faktiskt höja oss lite. Hemskt att säga men det var kanske lite omedvetet underskattning, ifrån några håll. Kom på mig själv ett par gånger att jag inte riktigt visste vad jag höll på med. Önskar också lite bättre engagemang ifrån våran tränare som endast sa att vi skulle spela som vi gjorde sist, vilket han sedan ångrade mitt under matchen.

Lustigt... men det är som sagt bara ta nya tag.

Imorgon har vi träning 11.00 sedan bär det av till Agia Napa. På lördag fyller tvillingarna år så då ska det firas. Pappa fyller imorgon och skulle just nu vilja teleportera mig så jag kan ge han en grattis kram.

Idag är det inget solväder så det blir nog en eller två filmer. Ha en bra dag och saknar er alla där hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0