matchdag

För fösta gången ska vi spela på en lördag, vilket är gött. Jag gillar inte riktigt att ha träning dagen inna match om jag ska vara ärlig, som vi brukar göra. Det kommer bli riktigt varmt att spela idag eftersom det redan är stekhett och vi spelar 16.00.

Det är mkt snack nu om skyttedrottnings förstaplats som står mellan Sandra och Scevi. Helt ärligt känns det lite konstigt att man spelar fram till Scevis mål men det kan man bara känna emellanåt, inget man hinner tänka på när man spelar vilket är tur. För jag spelar för Salamina och vill mitt lag allra bästa sedan klart jag hoppas på att Sandra gör flest mål, vem skulle inte vilja att det gick bäst för sin lillsyrra ;)

Men känndes bra att prata om detta och att dem har sett att jag har passat Scevi när chansern har vart framme för det skulle jag aldrig tveka till. Och det är klart att om jag skulle få önska skulle jag inte vilja punkte Sandra i mötet mot AEK i cupen men vi får se.... Det är ju inte jag som bestämmer. Jag ska ju bara försöka spela fotboll så gott jag kan.

Slut tjatat om det jag tror ni fattar vad jag menar, som sagt det är lite känsligt att möta syrran. Men det är ju inte idag så det behöver jag inte tänka på.

Ska åka till Protaras och spela mot AJA (vet inte hur det stavas) och sedan sova över, på söndagen är det årets match mot AEK och Appollon. Ska bli himla kul att se.

Glad Påsk förresten! Känns inte som Påsk eftersom de firas inte förrän nästa helg här nere. MEn man är ju svensk så... GLAD PÅSK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0