seger

3 nya friska poäng, mycket trevligt. Vann idag med 15-0 men det blev inte mycket speltid för oss svenskar. Ca 25 minuter tror jag att vi fick spela, ledde med 5 mål elller nått då. Helt rätt tycker jag eftersom det är skönt för andra att få speltid. Vill ju dock också alltid spela, speciellt när man inte riktigt har spelat in sig i laget än känner jag. Men det var nog bäst såhär endå, körde lite träning istället så vi också fick röra på oss lite.

Kopparbergs Göteborg överraskar igen, mycket roligt det också. Sandra o AEK vann idag med 6-2 tror jag att hon sa och hon petade in 3 bollar vilket innebär att hon leder med 3 mål över Scevi som gjorde 5 idag. Om jag inte har helt fel.


Sandra, skyttedrottningen. Här hårt bevakad när hon mötte oss.

Imorgon kommer Robin o mamma hit, ska bli kul. Får se när jag får tillfälle och hälsa på är ju trotts allt en bit till Agia Napa där dom ska bo. Men det är skönt bara att veta att de får semester o träffa Sandra o Petra.


Efter våran match åkte vi till Nicosia och tittade när Salaminas herrar vann vilket innebär spel i högsta ligan nästa år. Glädje tårar såg man lite överallt. Var en himla bra stämmning bland ca 3000 Salamina åskodare. Som vanligt helt galet på läktaren men det hör till har man nu förstått.


Lite småsjuk igen så det blir snart läggdags, natti natti kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0