Stekigt

Fortfarande lite småsjuk så morgondagens planer för dyk blir inställt. Idag är det strålande väder. Ska sätta ig i solen o ringa runt lite bland annat till GU. Det är alltid samma panik varje år når man ska börja välja, min situation gör det inte lättare eftersom jag befinner mig här och har lite svårt att boka möte med studievägledaren. Vet ju inte ens om jag ska stanna här ett år till eller om jag kommer vara i Göteborg. Så det är inte lätt, deadlinenen är den 15 april så nu har ja inte tid att sitta här och babbla, Ha en trevlig dag helt enkelt.

Stattena lyckades inte så bra igår men de är bara o komma igen, hejar på dej Julin! :)
http://www.damfotboll.com/nyheter/nyhet.asp?id=9246



 
Stekigt väder idag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0