Har inte riktigt fattat att jag är här

Ligger i soffan helt utmattad. De blev en hektisk tid i slutet där man försökte hinna med allt och lite till.
Resan gick bra, var lite stressat i Prag där vi mellanlandade eftersom flyget från Danmark var försenat.
Men vi kom ju fram till slut, vilket är det viktgaste.
Kan ju säga att man kommer att vara svettig 24 timmar om dygnet en tid framöver, är "bara" 36 grader. Det är tydligen väldigt behagligt idag enligt cyprioterna. Själv håller jag på att förvandlas till en blöt fläck, Sandra har på acn för fullt i sitt rum o Emina svalkar sig i poolen här utanför.

Kan inte riktigt fatta att jag är här om jag ska vara ärlig, tiden hemma gick så fort.
När vi satt på tåget känndes det som vi var på väg in till stan o nu känns det som om vi är på en semesterresa. o ska åka hem om en vecka.
Kommer säker ta en vecka eller två innan man fattar att an ska vara här till jul...

Nu ska man packa upp, handla lite mat o bara försöka överleva värmen. Njuter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0