träningn


Då var det dax ó åka till träningen snrt igen som startar 17.00.

Hade morgonträning (den sista, yes) 6.30 idag. Körde lite jogging o teknik vilket var välbehövligt för mig.
Måste verkligen nöra mer teknik känner jag.
Vid 10 tiden drog jag till fysion och körde power plate eller vad de nu heter. En masking som man står på o gör övningar samtidigt som det vibrerar, riktigt bra träning iaf.
Nu ska vi strax dra, får åka lite tidigare idag eftersom jag ska övningsköra. Hjälp.. hahah.

Hoppas på vin´st för damlandslaget mot England ikväll o att
Zlatans barcelona gör en grymme match. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Saknar dig darling!

2009-09-02 @ 21:27:56
URL: http://winkler.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0