Brosch

Prata med bror min förut. Saknaden efter resten av min familj är enorm. Skulle vilja göra allt för att kunna dela på mig. Jag vill vara här men samtidigt vilja vara hemma o se när min bror helt plötsligt börjar gå på fester, vill ta hål i öronen, vill hellre chatta istället för o kolla på fotboll, kallas Browni i skolan. Detta är inte riktigt så jag kommer ihåg min bror men blir genast lugn när jag hör hans röst där gammla Robin kommer fram. "Löpte ifrån alla på planern, sprang perfekt i luckan o ropade till mig bollen, smack vilken placering i bortre hörner, perfekt avslut". Haha, det är så ja kommer ihåg min bror, men jag gillar förändringen skarpt också.

Allt jag ville saga är att jag saknar min bror.



Kommentarer
Postat av: Nadia

Gud va stora Robin och Petra blivit..! Min småsystrar har med blivit det, kul, men känns konstigt på samma gång=P Det betyder ju att man börjar bli gammal...haha

Läser lite då och då men det verkar ju som du trivs i ditt nya lag med!Kul! Ta hand om dig. Kram kram

2009-02-22 @ 21:40:49
URL: http://timesandlifeofnadia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0