flytt-igen

Nu har jag, Emina o Malibo flyttat igen, till ett hotell. Känns ju både bra och dåligt men som tur är mest bra. Vi har ju allt här, HOTELLFRUKOST (varje dag), mat, gym, interner, pool. Det är bara det att man kanske inte får samma hemmakänsla som man får när man bor i lägenhet men allt det andra positiva väger nog över. Så jag ser framemot att bo här. Dessutom så ska vi testa att bo här men om vi inte trivs fixar de en lägenhet, detta var den snabbaste bästa lösningen men vi gillar det och kanske stannar här resten av tiden som är kvar. Förresten anledningen till att vi flyttar är att Vlora är hundrädd. Tråkigt men inget man kan göra åt.

Btw så har såklart Apollon fixat att matchen som skulle spelat nu på onsdag blir flyttat eftersom Iffi (det var hemlisen som jag inte kunde berätta häromdagen) kom tillbaka för att spela mot Apollon och AEK. Iffi lämnade Salamina nämligen för att spela i proffsligan i USA, Chicago. Så nu får vi vänta ytterligare en vecka på att få spela den matchen. Vi är rätt så trötta på detta nu... men ska inte låta dem påverka mig, dessutom var det rätt bra för oss ändå eftersom både ja o Emina är småskadade.

Ska få träffa mina underbara systrar på söndag!  Petra anländer till Cypern natten mellan fredag o lördag. Ska bli så underbart o se henne. Längtar.

Kan inte det riktigt fina Cypernvädret komma snart, alltså hettan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0