god morgon

Sitter vid frukosten, idag plockade jag till mej kaffe, juice, frukt, äggost (är inte som hemma men näst intill), nötter o flingor. Klockan är 10 och solen skiner, då blir Petra glad. Inte för de kommer hinna sola så mkt idag eftersom Sandra ska flytta ifrån lägenheten i Kapparis till "mitt i smetan" Agia Napa. 

Kommit in i en period därjag saknar alla där hemma. Det är klart man göra det helatiden men det går ju upp och ner det där som allting annat. Men det skulle inte vara fel om man fick lite besök snart. Hmmmm.... mamma pappa Robin
Vännerna kom hit sa ja till er. Hahaha. 

Natta, Sara, Amanda, Ja o Joy


Sandra Winkler, en STJÄRNA!


Gurra, när hon är i Tanzania. Skulle igentligen åkt dit ihop. HAde bokat biljetter men så fick jag detta erbjudanden o var tvungen att välja. Världens goaste Gurra.


Min älskade Pee är ute o reser med landslaget. Australien o Malysia inte fel. Här är vi i kära götet o ska kolla på Sex in the City.

Ja o PErnilla på Inter matchen. En hel grym vecka när hon var på besök. Hon är också i Austarlien o jobbar. Saknar dej enormt hjärtat. En härlig sommar i Göteborg väntar.

På onsdag blir det en tripp till Sandra o Petra är det tänkt, efter Apollon matchen. Behöver fokusera på den så mkt som möjligt nu men när den är spelad så är det SEMESTER, som om det inte är det redan!? 

Hörde att Pee har det bra därbort, drägglar över alla killar. Om man vill resa mkt ska man bli landslagsstjärna. Herregud va mkt lander hon har vart i. Inte för jag själv ska klaga men endå. Själv drömmer man en resa till San Fransisco, vet inte riktigt varför. Tror för att pappa har sägt att det är det finaste stället han har vart på. Vadå tycker som pappa. HAHA. 

Ne nu gråter Malibo efter mej på rummet kan jag tänka mej. Solen skiner o alla är glada, som Sandra brukar säga.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0