livet går vidare



Kom hem till hotellet igår kväll efter två underbara dagar med mina underbara systrar. Mycket skratt,  vänner avsnitt, fika, dans o tjöt han vi med. Men tiden går fort när man har roigt, alldeles för fort... bilder kommer.

Sandra spela match idag btw o gjorde tre mål vilket ledde till att hon nu leder skytteligan. Grymt syrran. Imon spelar vi i Nicosia mot Vamos, ett av topplagen här nere. Ska bli skoj, undrar vart jag ska spela bara eftersom jag i onsdags när vi mötte cypriotiska landslaget spela mittback o sedan forward. Får se... gott iaf o spela 90 min det var ju inte igr, tror det var 6 veckor sedan eller nått sånt. Var helt slut efter 10 min, hahah.

Apollon fick igenom sin protest vilket gjorde så att vi losa matchen med 2-0. Ska dock göra en överanklagan o de säger att vi har 99,9 procents chans att vi får matchen omspelad men det tror jag först på när det är så, om man säger så. Anledningen att vi förlorade var för att vi hade tagit in för mkt publik in på arenan. Våran läktare tar bara 100 pers och det var närmare 2000 pers o tittade å matchen, trodde att det var positivt med mkt publik men icke.... men livet går faktiskt vidare.


Kommentarer
Postat av: emma

Hej jag är en tjej som spelar nu i div 2 har spelat i 1an och är jätte sugen på att spela fotboll utomlands. Hur kommer man i kontakt med klubbar i andra länder? hur fick du kontakt med denna klubb?

=)

2009-03-18 @ 20:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0