25e

Nu har jag precis ätit en härlig frukost, har dock haft lite svårt att äta de sista dagarna. Vet inte varför, brykar ju inte vara några problem för mej. Men men... 

Shit vilken skit match det blev igår, är alltid så när man har höga förväntningar. Kanske inte för att jag rå glodde på matchen, de här två sötisarna tog min uppmärksamhet iaf. En sak han jag konstatera iaf, Zlatan klipp dej fö fa...


HAHA, ser ut som Malibo är enorm har, väger 3,5kg eller nått. De e bara för Maria är så lite så liiiten.

Som tur var hade man trevligt sällskap. Var hemma hos Costas, vilket fint hus. Design överallt och i min favorit färg, orange. Nice nice.  


Idag är det träningmatch mot Cypriotiska landslaget, vet inte riktigt varför, har kju rätt mkt skador i truppen. Men kommer nog aldrig förstå riktigt hur de resonerar här, så det är ingen ide att jag forsöker. Det är bara o spela o se glad ut, eller nått. Hoppas hoppas att jag kan åka till Petra o Sandra sen me. Ber till gud. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0