Vinst

Igår kväll var det en riktig lyxig middag på "Fish taverna". Till förätt blev det grekisk sallad, otroligt goda oliver, dipper av rom och kikärter (cypriotisk specialite) och någon potatisallad. Emina tog musslor och jag Prawns, verkligen det bästa som finns här.


Idag vann vi me 8-1 mot Lefkosia. Själv nätade jag dock "bara" en gång men huvudsaken var ju att vi vann. 3 nya goa poäng. Jag o Emina blev lite skadade så imorgon blir det fysion som gäller. En riktig häftig överraskning blev det idag med men det får jag vänta lite med o berätta. Nu blir det lite gött käk hemma, kyckling. Ikväll bär det av en sväng på stan med Con, är på tiden att vi kollar in lite klubbar i storstan. Sandra o AEK vann också idag mot Ael med 15-0, Sandra gjorde 9 mål... de är min syster det!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0