Götet

Tog tåget in till stan 11.43 idag för o träffa Pernilla.
Det började inte bra när jag råkade stänga av min mobil och kom på att jag inte kom ihåg min nya pinkod.
Hade inte bestämmt tid o plats med Pernilla, försökte desperat ringa hem men inget svar på en halv timma.
Fick ringa pappa (det enda nr jag kan utantill) för att få min syrras nr... inget svar.
En timma senare löste det sig när jag kom på att jag hade ett annat sim-kort som jag hade pinkoden till.
Så det löste sig till slut efter många om och men....

Sitter nu hos Gurra o haft en myskväll med fruktsallad, nu är det läggdax som gäller.'
Frukost imon me Pernilla sen är det Stenungsund som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0