min kära mamma




Vaknade upp i morse o trodde det var fredag, inte för det spelar så stor roll, vardag o helgdag är i stortsätt detsamma för mig just nu.
Undrar vad  man ska göra idag? Mer än o hålla på o ringa runt o fixa med massa papper som man har samlat på sig under 8 månader när man vart borta, suck.
Men det finns ingen som kan liva upp den tråkiga vardagen så mkt som min mamma.
Får ju mig ett antal skratt om dagen här hemma.

Pratade igår om att Petra inte hade så mkt referenser att ha i sitt CV när hon söker sommarjobb....
-Herregud Petra det är ju inte det vikigaste, det är ju viljan.
- AHA.... okej mamma att du inte så det tidigare.

Hej jag heter Petra Örtendahl o söker sommarjobb hos er,
jag har VILJAN som krävs.
- Referens Carina Hillberg (min mamma).

Nu kommer jobben bara rulla in.......

Kommentarer
Postat av: Winkler

hej vännen! Vart håller du hus? Kram

2009-06-16 @ 23:17:34
URL: http://winkler.blogdog.se
Postat av: Linda

hoho Mickisen... va e du?

2009-07-03 @ 18:23:37
URL: http://bucketlist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0