kalajs

Grattis! Idag fyller kusinen (Kristian) år och det är lika med släktkalas senare. Himla kul o träffa släkten när man har vart borta så länge.
Annars har det inte hänt så mkt det senaste, eller egentligen har det hänt mkt men inte så mkt som man kan skriva om.
Var ju rätt säker på att man skulle stanna i Sverige för gått, börja studera igen men nu har man lite intressanta förslag ifrån Cypern.
Det känns ju alltid bra o ha olika möjligheter. Men får som sagt återkomma om detta.

Undrar bara vad i hel**** har vi för väder i Sverige, det skulle inte vara fel med stekande sol o 35 grader nu
som det är på Cypern. Men det är andra saker som Cypern absolut inte har o det är ju mina underbara vänner.







Detta kortet kan jag leva på hela dagen att jag hittade, skrattar ihjäl mig.
Pee kommer ju inte tycka det är lika soligt men polarn ja vet att du har humor. SMILE.

Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer
Postat av: emina

Men Pee riktigt rolig bild t.o.m jag skratta till när jag såg den..........:)))))

2009-06-09 @ 14:52:55
Postat av: Alexandra

Haha sschnygging! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0