5-0

Vinst idag mot Vamos med 5-0. Själv fick jag spela mittback idag, sita 15 innermitt vilket va helt ok. Vi gjorde inte precis någon kanon match kunde vunnit med några fler bollar men det viktigaste var ju att få med sej 3 poäng. Tränaren frågade mig i halvlek om jag hade vart hos hårfrisören imorse eftersom jag inte använder huvudet. Haha, jag svarade inte riktigt på den frågan om man säger så. Tur att man fick reda på efter matchen att han var nöjd iaf, annas tror jag att jag hade kollavippat.



Sitter o väntar på min mat, idag blir det pizza. Imorgon ska vi träffa laget vid 11, är tydligen Green monday vilket innebär att det är imorgon alla börjar fasta. Jag gillar ju att ta del av cypriotiska kulturen men någon fasta för mej blir det inte kan ja lova. De får inte äta kött på väldigt länge tydligen, så imon blir det fisk o grönsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0