bajs

Skulle rasta Malibo förrut idag, gick en sväng utanför hotellet. Stannade när jag såg en skyllt där det stod om resor. Stannade en stund och tänkte på hemresa. Jag hann bara läsa första raden innan en kvinna från kontoret kom utspringandes och såg helt förkrossad ut. Jag upptäckte då att Malibo hade inom loppet av 5 sekunder lagt en bajs. Där stod jag helt panikslaget och lovade att jag skulle ta bort det, fick springa tillbaka till hotellet och hämta papper. Men det värsta var att jag inte fick upp allt med pappret så fick gå tillbaka en gång till för att ta mer papper och vatten för att verkligen få bort allt. Har aldrig skrattat så mkt ÅT mig själv...


Kommentarer
Postat av: EVERT O MM

HEJ

NI FÅR VARA MED OM LITE AV VARJE FÖRSTÅR VI.

VILLE HÖRA AV OSS OCH TACKA FÖR DET TREVLIGA

KORTET.VI SAKNAR ER PÅ KALASEN.

MEN VI SES VÄL SNART FÅR VI HOPPAS.

KRAMAR.

2009-03-16 @ 20:58:01
Postat av: Danne

HAHA, Evert och M2 surfar runt och glider in på Mickas blogg... Troligt...

2009-04-01 @ 21:25:32
Postat av: Danne

HAHA! Evert och M2 surfar runt och glider in på Mickas blogg... Troligt...

2009-04-01 @ 21:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0