England - Skottland

Medans jag slurpar i mig min soppa tänkte jag skriva vad som har hänt idag. Vi vaknade 9.30 imorse halv döda allihopa. Petra kollade på film sent och Sandra surfade nästan ihjäl sig hela dagen igår. Efter ännu en god frukost tog ja Emina o Petra på oss bikini och solade vid våran pool en stud. Vid 12 tiden åkte vi och mötte upp Dani (lagkompis) som tog oss till Larnaca för att se Iffi spela (i skottskalandslaget). Slutresultatet blev 3-0 till England. O för övrigt blev jag inte jätteimpad men kul o se Iffi in action. Btw sitter vi o äter tillsammans med ett Rysskt lag som vi tydligen ska möta nästa vecka, ska bli kul men hoppas bara de inte är riktigt är så bra som de förra rysska laget var, det blir så jobbigt då. Nu ska ja gå till hotellrummet, känns riktigt tomt nu när Sandra o Petra inte är här men ses ju till helgen som tur är. Nu börjas planerna för fullgång vad man ska göra när man kommer till Sverige och nästa år.

Kolla skolan, körkort, hemresa, "sommarjobb" o.s.v och så måste vi ta tag i dykarcertifikatet med. Längtar faktiskt lite till Sverige nu.


 Återstående matcher

Mars: 15e Paralimni borta, 22e spellediga, 29e Dafni borta April: 5e Amok hemma, 12e A.E. Ammochostos borta, 19e Lithrodontas hemma, 26e första cuomatchen, May 3e Lidra borta, 10e 17e och 24e cupmatcher.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0