Hamlet

Träningen igår innehöll teknikuppvärmning sedan skott och avslutningsvis med lite spel. Var riktigt seg igår, inte riktigt van vid att ligga vid poolen heladagen innan träning. Tar ett tag innan man vänjer sig vid värmen trotts att man bor här. Emina var röd som en kräfta, jag klarade mig lite bättre för jag har smygsolat och fått en lite bättre grundfärg.

Efter träningen åkte vi en sväng till Hamlet, stället som vi alltid drar till med laget. Låter kanske lite tråkigt men det är faktiskt mysigt att ha en "klubbpub". Blev ju dock alldeles för mycke hamburgare, sovlaki och chips... kännde mig sådär nyttig så nu blir det andra bullar ett tag.

Idag är det ingen träning, håller på o kollar upp skola o jobb och dykningen blir av nästa vecka... äntligen ska dykarcertet bli av. Undervattnet här kommer vi.



Här äter vi frukost i solen.


Landskampen mellan Skottland- England.
England vann tyligen över Kanada i finalen, lite otippat måste jag säga men kul för England.


innan utgång.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kul det är att läsa - ni verkar verkligen trivas! Skola och jobb? Låter som att ni åker tillbaka - och det gör ni rätt i!! :) Puss

Postat av: Anonym

HAHAAAHAH KOLLA DENNA VIDEOBLOGGEN, BLÅÅÅST BRUD!!



http://knowles.blogg.se/2009/march/video-updateeeeeee.html#comment

2009-03-14 @ 13:32:44
Postat av: MAMMA

hej, längtar tills jag får träffa mina älskade döttrar snart (L) nedräknigen har börjat:)(ne det e inte jag som skrev det här när jag höll på att få spel på mamma:P ne inte alls;D haha

2009-03-16 @ 21:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0