hemlängtan

Har precis ätit grillad majskolv och veghamburgare som smakade spya men majsen var god iaf. Imorse tog vi oss en sväng till gymmet sedan solades det på balkongen.  Idag har jag haft väldigt mycket hemlängtan, kanske bara för man vet att det bara är lite mer än två månader kvart tills man är hemma och dels för jag börjar planera lite inför sommaren.

Har tänkt ovanligt mycket på farmor idag, saknar henne mycket o mamma, pappa o Robin. Skulle t.ex vijla vara hemma när Robins ska spela match på Ullevi, allsvenskans seriepremiär och vänners olika fester. Man missar mycket när man är i ett annat land men man upplever också mycket annat, som jag naturligtvis är himla stolt och glad över. Lever i en helt annan kultur,  har bättre väder och jag bara får hålla på med fotbollen som är bland det roligaste jag vet, så självklart klagar jag inte... men ibland skulle man vilja dela på sig.


Här dansar ja o Petra loss. Petras trosor "Kiss me im famouse" är ju för härliga.


Undra också hur det går i Inter- Man. United matchen ikväll. Tror det blir 2-1 till Manchester. Zlatan ett o Christiano 2 mål. Det Ryska laget som bor på vårat hotell har tydligen 4 landslagsspelare som har deltagit i Cypriotiska cupen, alltså det spelar i Rysska landslaget så det blir en tuff match för oss nästa vecka. Inte för jag vet hur bra Ryska landslaget är men ändå.


Btw...Har börjat uppkomma några riktigt roliga situationer här hemma nu eftersom det helt plötsligt börjar lukta illa och både jag och Emina svär (på våran mamma) att vi inte har fisigt. Hmmm... ska nog sluta ge Malibo människomat för det lukar inte hallon kan jag lova.


Hur har eran dag varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0