Lik syrran

Igår morse åkte vi till Xylioufaug  (så stavas det inte, men nått sånt) för att göra vårat första utomhus dyk. Vilken underbar känsla, var dock endas 16 grader i vattnet så det var kallt men väldigt häftigt. Vi dök inte så djupt, ca 8 meter men det var väldigt väldigt fint. Såg en fisk som var blå, rosa, gul och massa andra färger. Är så himla glad att vi påbörjade detta.  Efteråt var det fika hos Alexandro, våran dyklärare och sedan en sväng till Larnaca med Kullitsa.

Direkt efter åkte vi för att hälsa på Sandra och Petra. Lika underbart att se dem varje gång.


Det är inte bara roligt att vara lik sin syster utan även praktiskt ibland. Jag och Emina tankte att vi kunde försöka sälja våra cyklar som bara står utanför Sandra. Vi trodde aldrig någon skulle köpa dem. Först stannade vi hos en som ville köpa dem för 30 euro eftersom båda var sönder men vi tyckte det var för lite. Åkte till nästa cykel affär och jag hinner inte ens kliva ur bilen innan cykelmannen roppar glatt "Saaaaaaaaaandra" och vinkar med båda händerna. Jag blev så chockad att jag bara stod och log helatiden och han köpte båda två och jag lovar att det bara var för att han trodde jag var Sandra. HAHAH.... det är praktiskt att vara lik sin syster ibland.


Lika som bär?


Kommentarer
Postat av: natta

Ni är identiska för folk som inte känner er så bra baby :)

Saknar dig!

2009-03-19 @ 10:23:34
URL: http://hesarena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0