tankar som snurrade några dagar sedan

Klockan är snart 23.30 och hjärnan är på högvarv. Idag är det en såndär dag, undra vad jag ska bli när jag blir stor/vad är livets mening dag. Måste erkänna att de flesta dagarna i mitt liv består av sådana dagar men idag är det lite snurrigare än vanligt. Har ju vart har i 7 månader o det börjar närma sig hemresa. Vad ska jag göra när jag kommer hem? Har visserligen skolan i september men fram till dess? Börjar också tänka på tankar så som nästa säsong, om man vill stanna kvar på Cypern eller inte. Livet är ju helt klart otroligt bra här men saknar också vänner o familj hemma men vet också att Sverige alltid finns där. Men det är så mycket jag vill göra, utan att spela fotboll. Har ju gjort det sedan 9 års ålder, skulle vara häftigt o bara göra nått helt annat utan behöver tänka på hur man lever, några träningar eller matcher någonsin mer. Men vad är ett liv utan fotboll? Om jag hade fått göra allt jag ville skulle jag  vilja färdigutbilda mig, ut och resa, bara leva inget speciellt liv samtidigt som att vara fotbollsproffs. Vill alldeles för mycket ibland, vilket man borde vända till nått positivt istället för negativt. Ska nog sluta tänka så mycket o bara försöka leva, här, nu och njuta. Just nu vill jag bara vinna serien, ta dykarcert, sola, umgås med systrarna/Emina o ta körkort. Ska nog fokusera på det nu tills jag kommer på det andra, annars blir bara allt o ingenting bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0