shopping lycka

Igår var tog vi oss en rundtur i Limassol, var tvungen att visa denbästa shoppingen för Sandra o PEtra som resulterade i kanske lite to much än vad vi hade tänkt oss. - Jag svär att jag inte ska handla någonting lovade Emina kvällen innan, vilket hon så klart inte kunnde hålla. ÄR helt galet bra shopping här, kan inte få nog. Finns allt melllan Berska - Guess, alltså en hel del att välja mellan. JAg och Petra var dem som höll sig i skinnet bäst, vi som är studenter ( eller kommande student) och arbetslös, hahaha.


Hur kan man bli så glad av lite shopping?
Det är fortfarande en stor gåta för mig, det ända jag vet är att man bli det.

Det fortsätter att ösa ner här, Petra ska klippa sig idag och Sandra ska åka hem till Agia Napa. Det blir nog en hel del Sex and the city avsnitt, alltså rätt lugnt. Ha de bra alla hemma i svearike! PUSS

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Äh Mickan, man kan aldrig få för mycket kläder, det vet väl du?? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0