Äntligen

Har vi fått tillbaka datorn. Jag råkade ju tappa datorn när jag hade den i knät  och satt på hotellrummet och samtidigt försökte leka med Malibo, alltså inte så lyckat.
Mer lyckat var ju våra match i söndags mot AEK. Vann med 3-1. Väldigt viktig match och innebär att vi ska spela semi i cupen nu på söndag mot Apollon. Matchstart 17.00. Kommer bli en betydligt hårdare match än mot AEK tror jag, dels för att Apollon har hemmma match och dels för att Apollon är lite starkare lag, vann ju trotts allt serien, (även om de vann på papper) så kan tänka mig att de har ett äckligt självförtroende.

Förövrigt är det inte mkt kvar för mig nu. Nedräkningen för hemgång har börjart.
Landar måndagen den 25 (maj) klockan 9.15 på Landvetter, där Pee hämtar upp mig.
Stannar en dag  i huvudstaden sedan är det  lilla Stenungsund som gälller.
Ska bli så himla skönt o träffa alla. Mamma, pappa, Robin Petra , farmor, mormor o vännerna.
Längtar så! SES snart.



Lycklig i familjens sällskap.

Kommentarer
Postat av: Moster Marie

Hej Sötnos;)DÅ blir det lagom att vi bullar upp till släktkalas ute hos mormor söndagen den 31 maj.Alla mammor,morfar Evert och Jennan ska vi fira,då passar det väl bra att fira eran hemkomst och alla era födelsedagar som vi missat lr?Har du o syrran något speciellt på menyn som önskas så fixar vi väl det.Hälsa syrran och varmt välkomna hem.Ps.nu blir kalasen äntligen som förr igen:)Kramar

2009-05-19 @ 13:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0