20

Vakande vid 9 tiden imorse, tog en promenad med Malibo
och sedan åkte vi en sväng till gymmet.
Efter en go dusch på gymmet drog vi till det nya shoppingcentret o kollade lite kläder.
Är så nöjd att jag lyckas hålla mig o inte köpa någonting. Tummen upp för mig själv :)
Vi har blivit riktigt ekonomiska, de skulle man ju aldrig kunna tro.

Sandra är lite sjuk, inte bra inför morgondagensmatch.
Kommer bli riktigt tufft och det gäller att vi seplar på topp.
Men är man sjuk så är man, inget att göra åt.

Sandra håller också på att baka för fullt.
Skrattar ihjäl mig när kakorna blir brännda... ne de går jättebra :)
Lillan ska ju bli stor nästa helg, 20 bast, kan knappt tro det.
Var ju inte längesedan man själv fyllde 20 känns det som....




våran 20 årsfest... Galna minnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0