4 dagar kvar

27 oktober klockan 10.27

" Gör något så oerhört modigt att du knappt kan tro att du gör det!"


Har precis ätit min favourit frukost, havregynsgröt med äpple o kanel.
Gick upp tidigt idag så har redan hunnit med ett gympass, ska till planen senare idag också o köra lite.

Tiden har verkligen gått sakta om jag tänker efter. Känns inte som om vi bara har vart har ca 2 månader.
De har hänt så mycket.
Kanske för att man pluggar nu o dagarna går lite långsamare.
Nu är det bara 4 dagar kvar tills årets match, derbyt och seriepremiären ska spelas.
Ja de är sant att den är flyttad ytterligare en gång men bara en dag framåt. HEHE
På lördags kl 15.00 smäller det. Är glad för min o Sandras skull att den är på eftermiddagen
för då har vi hunnit vakna iaf :)

De är helt galet här nu med doping kontroller och grejer.
Kan inte fatta att det är sant.
Jag visste att det förekom massa konstiga saker här, det har vi verkligen fått
känna på men doping. Ajaa, får se vad som händer.
Är inte roligt när man får hör sånthär...

Ha en trevlig dag för de ska jag iaf ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0