för hela slanten

Fotboll...
Salaminas herrar förlorade återigen i slutminuterna.
Höll 1-1 till 90e minutern, den är rätt tung.

Ska bli väldigt intressant o följa Skärhamns kamp i kvalmatcherna
för att försöka hålla sig kvar i 2an.

Skulle också vara riktigt häftigt om det skulle bli ett dubbelt sm guld för
fotbollsgöteborg, alltså både för Kopparbergs och Ifk.

Kopparbergs tog tre poäng igår, Umeå tappade tre idag och Linköping tog tre friska.

Det finns en chans för båda men behöver skickligheten och
turen på sin sida.

Själv är det min andra träningsmatch imorgon.
Försöker att inte bli nervig men ibland kan jag inte hålla nerverna undan.
Har sett lite sådär ut de senaste på träningarna vilket inte ger än en trygghet.
Så jag har verkligen inga förväntningar på oss imorgon, hoppas på att bli positivt överraskad.

Pratade med min farmor idag vilket gör mig extra glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0