senaste

Hej! Hur har ni det nuförtiden? 
Alltför längesedan, ska bli bättring från min sida.

Höjdpunkten det senaste är ju såklart när mammorna va här, lite bilder ifrån det.


Här äter vi tacos på våran balkong.

jag o mamma lagar mat.

 
kvällsdopp i våran pool.


Nu fick ni lite hum om hur vi bor också. Kommer ytterligare mer bilder på det som småning om.
Idag har jag o Emina haft egenträning på planen.
Sedan har det vart plugg, plugg o plugg för min del.
17.00 var det dax för träning. Våra landslagsspelare kom äntligen tillbaka efter ett par veckors frånvaro.
Märktes stor skillnad idag på träningen än vad det har vart på länge, kul.
Nu är klockan 23.00 prick här vilket betyder sova för min del.
Ska försöka gå upp tidigt imorgon, får se hur det blir med den saken!

God natt KRAM


Kommentarer
Postat av: Sandra

Saknar dig honey. Ska ladda ner skype när jag åker hem till kungälv imorgon. Vi får inte ladda hem från skolans när. Ta hand om dig!

2009-09-28 @ 23:18:10
URL: http://winkler.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0