Våra mammor

Det va längesen! Har hänt en del sen sist jag skrev. Har isolerat mig i mitt pluggande senaste veckan kan man säga. Ätit , sovit, tränat o pluggat i stort sett hela tiden. Men lite snabb uppdatering...

- Spelat träningsmatch mot ungdomslandslaget, förlora me 2-1.
- Förhoppningsvis ny/nya spelare på G.
- I helgen var vi ute på "taverna" (grekisk live musik) sedan gick vi vidare till Waves.
- Har övningskört men fick reda på idag att jag inte stod på försäkringen så måste vänta tills oktober :(
- Våra mammor kommer hit IDAG! Kata o Carina är på väg, ska bli så trevligt.

Annars har vi bara tränat på som vanligt. Ska åka till flygplatsen o hämta upp dom nu!
Take care :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0